De tijd rondom een verhuizing is vaak erg druk. Het vervoer van uw spullen van de oude naar de nieuwe plek kost vaak nog de minste tijd. Het inpakken en (na het vervoer) weer uitpakken van die spullen en ze een nieuwe plek geven, zijn vaak ingrijpender.
Is die boekenkast te groot om in zijn geheel naar de nieuwe plek te verhuizen? Vaak rest er niets anders dan het meubel te demonteren. Wij verzorgen dat graag voor u. Op de nieuwe plek monteren we de kast ook weer vakkundig. Zelfs als u nieuwe, in elkaar te zetten spullen heeft aangeschaft, kunt u een beroep op ons doen.
De klussenservice van Harteveld Verhuizingen kan u nog veel meer werk uit handen nemen. U kunt ons ook inschakelen bij het ophangen van uw etsen, schilderijen en verlichting. Uw nieuwe woning verandert op die manier snel in uw nieuwe thuis.
Onze klussenservice verzorgt ook de wat minder opvallende, maar niet minder waardevolle diensten. Denk eens aan het doortrekken van kabels voor radio, tv en voor uw computer. Met onze hulp wint u kostbare tijd. Hoe eerder u gesetteld bent, hoe fijner het is.
De Harteveld handyman is een echte vakman. Technisch onderlegd en gewapend met al het gereedschap dat nodig is. Vooraf wordt alles uitvoerig besproken, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid voorop. En rekening houdend met uw speciale wensen. Dat spreekt voor ons vanzelf.
Hieronder ziet u een greep uit onze diensten.
Deze lijst is natuurlijk niet volledig. Heeft u nog een vraag? Wij horen hem graag.
Onze klussenservice is los óf in combinatie met een door ons verzorgde verhuizing te regelen. Tijdens een verkennend gesprek wordt deze service standaard besproken. Ook kunt u dan kiezen op welke wijze u de handyman in wilt zetten. Als onderdeel van de totale opdracht of tegen een uurprijs.
Meer informatie nodig? Neem contact met ons op. We gaan graag met u in gesprek.